skönaste dagen!

Så var man 17 och en dag äldre än i går.
För en vecka sen så fylde jag 17 det var en rolig dag och fick presenter och tårta. Sen så har det gått en vecka i plugget, allt var som vanligt även fast det var lite tufft att komma igång efter lovet. Helgen har också varit super. Det blev inte så mycket festande utan i fredags så var det pang middag hemma hos johanna på karlaplan. Efter skolan som inte slutade fören fem drog jag och johanne hem till henne för att fixa lite förberedälser. Sedan slog vi en pling till kristina och så gick vi för att in handla allt till kvällens meny, som bestod utav  fläskfile råstekt potatis och en mycket god sallad. till efterätt blev det cheesecake och frukt doppad i smält chocklad plus en massa annat gott så klart. Vi var riktigt duktiga måste jag säga och alla 8 personer verka nöjda.  
På lördag morgon drog jag kristina johanna och sofia till båt mässan. det är nått man går på varje år utan en egentlig anledning men det är roligt att kolla i alla fall. På mässan träffade vi självklar massa andra vänner från plugget, så vi blev nästan tvugna att ägna ett par timmar i skolans monter.
på lördag kvällen kom släkten för att fira både min och mammas födelsedagar så det blev ännu några fler presenter :)

Idag så har jag haft studiedag, jätte skönt för den här veckan slutar jag sent i stortsätt alla dagar.
jag började med att sova hos madicken i går kväll vi träffade kevin och gjorde klart ett skolarbete. när vi vaknade i morse ockade vi inte göra frukost så vi satte oss på bussen mot jocke i enebyberg och på vägen mötte vi upp kristina och handlade lite frukost och glass till pannkakor. Väl hemma hos jocke så stekte vi pannkakor och sedan badade vi i fetaste bubbelbolen och basta. sedan blev det film tittande hela dagen, med andra ord en mycket mysig dag.

Nu så har jag pratat i telen med kajsa och vi har diskuterar lokalfest inför helgen, är så klart skit taggad på det <3
men nu så säger hon att det är dags för mig att hoppa i säng så ska lyda hennes råd.
Dröm sött!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0