Det och Det och Du

Massa tid utav mitt liv försvinner rakt ner i helvetet pågrund av Det, Det och Dig.
Jag orkar inte det längre. Jag förstår verkligen inte vad du tänker med nu, jag trodde inte att det här var du. Du var inte den där fega jäven som bara snacka skit, säger nånting för att göra det så enkelt som möjligt för dig och tror sen att det bara är att skita i det totalt. Vadå vänner? jag visste inte att du alltid försöker undvika dina vänner.
En gång sa du att du alltid skulle finnas där. Det var den person jag trodde att du var, att vad som än hände kunde man komma och prata med dig. Men jag hade väl fel. 


Lars winnerbäck, kom hiåg mig då
Bortse filmen och lyssna på låten. Alla andra filmer var live.

Den och den skiten vet jag inte vad jag ska säga om, allt är bara så up och ner nu. Ändå är jag gladare än vanligt för varje dag som går. sammtidigt som nätterna är sömnlösa och ett rent helvete.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0