tacomys med tilda

Några mysiga dagar och mysiga kvällar har nu gått. Några tårar har falit ner för mina kinder men det har varit både glädje tårar och sorgsna tårar men jag mår ändå mycket bättre än vanligt. lördgs kvällen blev en mycket lyckad kväll med chillkrök och gamla vänner. Söndagen ägnades tillsammans med kajsa som är i stortsätt helt dum i huvudet men kjag älskar henne ändå vi hade en mysig kväll med bara massa part mellan himmel och jord. vi umgicks sedan hela måndagen tillsammans med erik i stan och sedan åkte jag en sväng till farmor för att äta lite middag med henne. Var jätte gått att få lite riktig mat i magen, lever mest på pasta nu för tiden hehe.

idag är de tisdag och en dag innan nyår. idag så var de ju största rean så tog en sväng till nacka forum och kolla lite tillsammans men en liten fis. Köpte faktiskt tre par jeans och ågra tröjor :)
Sen så var de dags för en liten träning var faktiskt riktigt roligt även fast vi mest lekte och inte träna, hihi de är kul de med :p
efyer träningen så fick jag och lisa ta en sväng förbi onsum för en viss matilda karlsson hade höga krav på att jga skulle fixa tacos åt henne när hon nu kom hem från norrland. Och jag som är så snäll ställde självklart upp så de och lagede en fantastisk tacos middag utan ost. Nu kollar vi på film och snackar skit som vanligt. Men snart är de dags för oss att ta våran lilla kvälls cigg, även fast de är svårt att lämna den öppna spisen då vi ligger ner bäddade i soffan. Men den lockar ändå!

Som sagt imon är det nyår ska föröka se till att vara så taggad som möjligt. Det kommer bli en star med nyårs middag hos fanny sen kommer bara natten rulla på med 100 valmöjligheter.
längtar verkligen till ett nytt år med nya möjligheter. Nytt år nya tag. ett nyårslöfte är ialla fall at jag ska var en glad och lycklig flicka hela året oavsätt va som händer nu.

Vet ej varför detta inlägg inte kom ut på bloggen förens nu. De skrevs ialla fall natten mellan tisdag och nyårsafton. blogg.se är cp!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0