lars winnerbäck innan mörkret faller

Det är ett nytt år nu! det har redan sprungit förbi tre dagar och tre nätter utav år 2009. Jag måste säga att de har varit en otroligt bra start och jag har haft de underbart kul. Nyårs natten blev den mest lyckade natten på länge faktiskt, vi hade de riktigt kul. Som sagt blev de en start hemma hos Fanny med godaste middagen och godaste drinkarna. sen så rullade vi vidare mot orminge och befann oss sedan på två olika ställen i orminge resten utav natten. 6,10 bussen tog sedan mig Fanny och Matilda hemåt. 
Torsdagen blev med andra ord full utav sömn. Men klockan sex var de dags för bakispizzan, efter den blev de filmkväll.
upp tidigt nästa dag! kiropraktorn väntade mig nämligen vid elva. Jag fick med mig Matilda upp ur sägen så passade även på att sola lite när vi var där.

sen sms...
smsen fortsatte fram mot 6 tiden.
Jag ville egentligen inte svara på ett ända, för jag visste att jag skulle få höra de som jag egentligen ville prata om, och så blev de också. Jag ville inte ha mer sms men du vet att jag väntar på att du ska höra av dig.

deppa ihop, Nej! istället för att sitta hemma så åker jag in till stan vid halv nio för att träffa Jossan, Andy, Patrik och Rikard, vi gick sedan en sväng på cafe 60. Efter att jag haft kontakt med mickis hela kvällen rullade min väg vidare tillbaks till orminge och hem till rulle. rulle bjuder både på jag har aldrig och fiskedam. Efterfesten hölls sedan på söder hemma hos petter fannys bror. 

Tack för att ni bjöd på denna speckade kväll. skulle inte pallat sitta hemma med tankar upp till öronen.
idag blev hemma kväll okej men fan inte ensam var tvungen att ringa hit malin. Vi har nu haft en trevlig kväll, pratat om alla och käkar frukt i choklad.

Vi har fått besök här i Stockholm också, inte så stort utan bara en lite tutteduva från göteborg! måste ialla fall säga grattis till matilda och william som är värdens sötast och älskar varandra mer än nånting, jaa tror ni på de här förhållandet ?
jaa kanske hoppas de för deras skull...


Nu önskar jag bara att du stod här utanför, du knackade på min dörr och kom in. Bara några timmar med dig de är allt jag vill, jag vill bara kunna fråga hur du mår och jag vill bara berätta hur jag mår. Jag vill bara visa att jag förstår dig.

Älskar den här låten av lars winnerbäck. Hoppa att kolla filmen det var den ända film jag hitta där han inte sjöng live. 


   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0