Dags att säga god natt.

Ännu en helg har gått! Nu är det måndags kväll och det har varit en bra start på veckan även fast du pajde lite utav min skol dag. Jag är inte ledsen jag är inte arg men jag kan inte få dig ur mitt huvud.. och det är jobbigt. 
Helgen har ägnats tillsammans med en massa vänner. Fredagen började med laserdome med ett antal från tjejer och killar som jag älskar. Vi möte ett annat lag som var värsta geeksen så behöber u inte säga mer om resultatet. xD
Men skoj var det. kvällen fortsatte sedan i sollentuna med donken mat och singstar hela natten lång. Det var en najs fredag.
På lördagen var det dags att träna igen. Måste ju tänka lite på figuren. efter mitt lilla tränings pass så var det dags att träffa Tilda. Lite bilder innan utgång.  


 
 
Haha okej dom bilderna var gräsliga men så är det när matilda fotar och desutom får välja bilder xD

Denna kväll har bara gått till plugget! matte och svenska gud vad jag älskar den skiten.
Imorgon är en ny dag och jag har sov morgon, ska bli jätte skönt, så jag är glad flicka som vanligt :D
Sov gott och dröm sött <3

Kommentarer
Postat av: maaaaaaaaaatildaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

vi e riktigt hottieeeeeeee :D

2009-01-13 @ 15:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0