Och så var det onsdakväll!

Ännu en kväll med massa plugg! och sammtidigt som jag sitter här med matte boken och mina engelska glosor SPELAR OASIS I GLOBEN och tänk att jag inte är där :(
Fan ta dig tobbe!!!! är så jävla avundsjuk!
Men jag ska inte hänga upp livet på en konsert, för istort sätt mår jag helt okej.
Helgen ägnades i falun med ett 50 tal gymnaster. Det var skönt att bvara få omma iväg och träna gärnet ett tag. det vbar kankse lite tråkigt att vi var så få från min egen grupp men dom vackraste flickorna var ialla fall med mig.
Vi bodde fem söta flickor i en liten stuga och tog hand om oss själv efter som den ända ledare vi hade med oss var min egen mor och hon hade fullt jobb med de gymnaste jag tränar annars. 
Så i hallen peppade vi oss själva till att köra stenhårt.
På kvällarna satt vi och mös med te, fruktsallad och massa mackor plus en massa skit snack så klart.
Träningsverken kom på söndamorgon och har faktiskt inte helt försvunnit. xD
Själv veckan har gått fort som alldrig förr och den har varit blandad utav massa skratt och tårar.
Men nu är jag faktiskt riktigt trött för idag har det varit massa skratt plus ett idrottspass som födelsedagsbarnet Lidel skulle hålla och det vart tufft haha. efter idrotten kunde jag gått hem men nej folket höll mig kvar på gymet  och det blev faktiskt ett seriöst pass med lite extra coaching från Marwin och Robin haha


 
gamla bilder från falun, nya kanske kommer!
saknar dig Tove <3

Nej nu är det dags att göra sig i ordning inför natten. ska upp tidigt för att få sluta efter lunch!
efter skolan blir det nog en sväng i till stan med några brudar och sen träning.
sov så gott sötisar!

Kommentarer
Postat av: Thowelina

saknar er en massa också! när jag har tid ska jag komma och hälsa på er <3

2009-01-29 @ 15:16:00
URL: http://thowelina.blogg.se/
Postat av: Erik (:

"efter skolan blir det nog en sväng i till stan med några brudar" Vi är faktiskt män!!! :p <3

2009-01-30 @ 00:28:09
Postat av: lisa

Erik va snackar du om liksom, okej vi var några män inne och åt suchi i går, bra? och du ska inte läsa min blogg...

2009-01-30 @ 21:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0