En lååång men bra dag!

Dagen började som ett helvete då jag hade så fruktansvärt ont i magen. Har nästan alldrig kännt nått så hemsk, det var som om magen var helt uppsväld och när som hälst skulle sprängas. 
Jag låg kvar en stund och funderade om jag skulle skita i skolan helt men sen kom jag på att vi hade en massa viktiga lektioner, så jag tvingade mig upp och gick mot duschen. Efter några meter kände jag mig tvungen till att spy, det äkligaste och det värsta jag vet men var verkligen tvungen. EFter min dusch mådde jag inet bra men kunde i alla fall stå rakt. min söta syster sofia tyckte synd om mig så hon var snäll och kockade te åt mig.
Kvart över sju gick bussen mot skolan och trots min jobbiga morgonså han jag med den. eEfter en lång bussresa hade magen lungnat ner sig lite.
låter kanske inte som en bra dag, men förutom den hämska morgonen så har resten utav dagen varit perfekt. glada människor och skolan har gått bra. Tycker verkligen plugget börjar gå bättre nu.

Sofia och jag pluggar matte bättre än nån annan och vi kommer visa alla på provet haha!
Plus att denna söta flicka fyller 17 år imorgon. vi grattar henne otroligt mycket! Älskar dig gumman.

Den här kvällen har varit en mysig kväll med lite plugg tv tittande och mys med syrran. nu är det dags att hoppa in i duschen och sedan föröka sussa i tid. För imon ska jag nämligen upp ännu tidigare för att träffa madicken och fixa lite roliga grejer inför dagen. Imon blire även massa träning!  

Natti natti vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0