I miss old times

Har velat skriva i bloggen hela veckan för jag har haft en massa att tänka över. Även fast jag bara vill bli av med alla tankar och jag vet att bästa sättet är att låta dem komma ut så tar jag mig inte tiden att antingen skriva eller berätta om dom. Tiden räcker liksom inte till tillsammans med allt plugg.
Hela den här månaden så har jag varit tyst, jag har hållt allt innom mig och hoppas på at alla problem ska lösa sig med tiden. Alla närmaste vänner och familj har känt att jag inte mår bra men det är inte nån som lyckats få mig att berättat. jag har alltid trott att jag haft en enorm trygghet men det verkar som att tryggheten inte längre finns där. 
Förra fredagen behövde jag verkligen nån, jag saknade dig. och när jag pratade med william och fick höra hur du mådde kunde jag inte håla tårar och tankar tillbaks längre. Jag grät i stort sätt hela den kvällen och natten. vi fick kontakt nån gång vid elva och jag fick berätta för dig hur jag kände mig och det betydde men den kvällen var totalt förstörd, för när jag mår som dåligast då kommer allt, jag tror att jag spelade upp hela mitt liv den natten det var som om jag läste en bok. Jag tänkte på alla tillfällen jag skulle kunna gjort anorlunda och om jag hade gjort det hur anorlunda allt annat då hade blivit. alla tänkar och funderingar lädde till än och samma person och det gör mig så fystrerad för jag orkar inte bara tänka utan att få nått längre.

jag har haft en hel speckad vecka med plugg, träningar, jobb och vänner. Vi åkte till romme med skolan i tisdags, det var super kul och dagen fylldes med en massa skratt. Veckans kvällar har bara varit fulla med plugg, jobb och träning men i går fick jag ledigt och kunnde umgås med underbara vänner <3<3 
Idag så vaknade jag och sofia upp på östermalm hemma hos johanna, vi hade en mysig förmiddag med prat Arel tittande och kortspel. Kvällen var sedan en hemma kväll tillsammans med bror som kom hem igår. Vi käkade pizza och kollade film jätte mys. Nu ligger jag i sängen och försöker sova men det kommer nog inte gå så vidare i natt heller. Jag vet inet varför det är så och jag kan inte förklara vad som gör att jag mår som jag mår heller. 
Men så länge jag berättar det jag kan så kan det ju inet bli sämmre. 
Imorgon ska jag nog försöka gå upp och ta en sväng förbi hästarna, var så länge sen jag var där så jag behöver nog det nu.
Det finns en person jag saknar otroligt mycket och han var framförallt med i min tanke bok den där fredagen då jag låg vaken. Du har alltid funnits för mig och du har alltid bettyd så mycket <3  
satt och kollade igenom en massa bilder sen förr idag <3



På flyget på väg till spanien.
ska nog försöka lägga upp några fler sköna bilder därifrån när jag får tid. Älskar dig jossan!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ååååh gumman <3 saknar dig som fan men nu när jag har egen lägenhet får du komma och hälsa på när du vill, har kollat flyg och i agusti kostar det bara 500 kr, och då är det asnice, varmt och skönt! du måste komma och hälsa på!!! lova!

älskar dig också! <3

2009-02-08 @ 15:57:23
Postat av: Anonym

Jag lovar gumman!!!

2009-02-11 @ 21:32:46
Postat av: jossan

va bra!!! :D ska försöka få julia att också komma :D skulle vara så jävla kul!

2009-02-22 @ 00:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0