Åre!!

Sitter nu på bussen på väg till åre. Det ska bli jätte skönt och riktigt kul att komma iväg ett tag. även fast dett är lite tråk att missa allt kul hemma. jag sksa inte skriva så mycket vill bara berätta att den här veckasn varit helt galen, med massa plugg och sömnlösa nätter. Men nu är alla prov över och jag har fått lite tid att andas.
Mamma har just flyttat ut, både tråkigt och jobbigt. det som är värst är nog att hon inte flyttar permanent till en början utan bara hyrt en lägenhet tillfälligt tills vi fått ordning allt hemma.
men som vanligt så brukar jag inte slösa energi på dem längre.
nu ska jag bara njuta och hare as nice i backen tillsammans med det underbara vännerna.
jag blev väldigt glad bara så du vet...
men nu får ni också ha ett underbart lov och göra det bästa av det, får se omn jag skriver nått mer under vekan beror på baterierna i datan..
pussar på er <3<3


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hare bra tjejen! :D:D:D <3

2009-02-21 @ 14:46:20
URL: http://thebeat.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0