....<3

sitter här på jobbet och väntar på tilda.
har varit lite folk här titt som tätt men jag försöker roa mig med min konstnärliga förmåga haha. har faktiskt suttit och ritat av lite kläder och personer från mina favortit bloggar.
de ända jag vill nu är egentligen att springa ut i sommar vädret och leka med dig.
Jag försöker hålla dom borta men jag känner verkligen hur myrorna kommer krypande upp i benen och dom vill verkligen dra mig ut till solen. men nää här måste jag sitta och vara sosial med mina små besökare.
ska nog ner till vattnet senare och ta mig ett dopp. de var så länge sen jag badade. har inte haft de här suget för att bada på länge heller men idag är de dags.

men nu ser jag min lilla tildi komma utanför så nu ska jag umgås med henne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0