hej hopp gummi snopp

God kväll min älskade blogg!

vad har hänt idag?


humm! joo jag tog en lång sov morgon fram till 11. så skönt att få sova ut. sen fick jag ett av mina cp ryck och fickför mig att jag skulle ha lyxfrukost så jag tvingade min mor att hjälpa mig att fixa lite pankisar, de var mumms.
Telefonen ringde runt 12 och de var de efterlängtade samtalet från pappsen. han berättade att han kulle få komma hem från sjukhuset inågra dagar till och börja med. han skulle bli utskriven runt tre.  
men jag mamma och brodern min hade inte så mycket för oss så vi åkte in till stan för att kolla runt lite innan vi åkte för att hämta pappa på sjukhuset.

hittade inte så jätte mycket blev bara ett par skor från och en tröja från Adidas och en bh och några trosor från h&m.
när vi kom hem runt fyra så var jag konstikt nog jätte trött så somnade en snabbis i soffan. sen blev de en mysig middag med familjen de var länge sen alla åt tillsamman.

sen var de meningen att jag skulle dra in till sta och träffa erri en pallade inte den planen så de blev lite film kväll med grabbarna. De var mys<3<3

blir till att träffa erri imon stället<3



Erri är den här söta lilla flickan brevid mig ;)
haaha hetaste bilden på oss ju NOT!!!!

imon kommer även tilda hem kanske ägnar kvällen med henne om hon inte har något annat för sig.
älskar dig baby!



Tagen från lunchen i onsdag så söt haha <3

natti natti på er <3<3

Kommentarer
Postat av: tilda

LIIISAAA , den bilden är gfan inte okej, hahahaha xD

men jag älskar dig!

2008-06-29 @ 22:26:13
URL: http://baratildis.blogg.se/
Postat av: thowelina

sv; baby, jag saknar dig!

2008-06-30 @ 12:13:46
URL: http://thowelina.blogg.se/
Postat av: Erri

hahaha jadu! vi var där och ägde alla! fett söt video! :)



inte najs bild hörrö! jag lägger upp bilder på facebook så fåru ta lite :D

ska lägga upp på bdb också så kolla Erri dära ;D haha puss älskar dig! tack för igår! :) <33

2008-06-30 @ 13:13:49
URL: http://errii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0