Ett långt uppehåll och starten på ett nytt liv!

Ett långt uppehåll och starten på ett nytt liv!
De har hänt otroligt mycket sen sen jag skrev sisst. nu är de sommar och grundskolan är nu för bi.
De är dags att gå åt ett annat håll än jag gått tidigare. Alla nina vänners vägar kommer gå åt olika håll nu de är svårt att gå men de kommer bli ett måste. De är tungt att lämna allt bakom sig och fortsätta med de är de ända sättat att prova på nått nytt. Kommer sakna alla så otroligt mycket.
 
klassen underbara klassen kommer jag kunna klara mig utan dom de är nått man får se. de ända jag ska tänka på nu är att leva livet och se hur de går. jag ska försöka hålla fast vid mina vänner jag har nu men ändå söka nya.

bloggen kommer ligga vid sidan om som en plats där jag kan skriva ner mina känslor.

Min känsla idag är lycka!
just nu känner jag att livet leker och sommaren får mig på benen, de känns som om inget kan gå snett :)

dom närmaste veckorna kommer ni bara få höra om mina tillbaka blickar på livet jag levt och mina tankar om framtiden
 jag ser framimot att få berätta om mina tankar som jag levt i den senaste tiden.

innan jag återgår till mitt arbete ska jag skicka en liten hälsning till några personer som betyder för mig
tilda saknar dig otroligt mycket längtar efter våra härligaste stunder du är den som betyder mest och du vet om de:)
helle min lilla ängel kommer aldrig glömma dig och ditt underbara leende. 
Lisa min älskade lilla fisa vi måste ses snart.
ni och många mer alla ni från gruppen jag lever med och min underbara klass anyd, jossan, putte, erri, tessi ni betyder otroligt mycket och jag glömmer er aldrig inte dig heller bettan ; )

Saknar er men hoppas vi ses snart<3<3

Nu ska jag servera lite kaffe till gammlingar haha :)

Puss Puss på mig haha har inte nån mer läsare än mig själv än så länge så pussen blev till mig själv kanske lite till tilda också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0