söker något nytt

Har suttit och glott på min lilla data ett bra tag nu! 

Har tänkt på vad jag sa i förra inlägget om alla underbara tider med brudarna. Jag skrev också att jag aldrig skulle lämna er och de vill jag absolut inte heller men ofta när jag sitter och tänker så drar alltid mina tankar iväg bort från nuet och jag märker att dom söker nya vägar och ett nyare liv. Jag känner verkligen saknad från många av min kompisar men ändå tycker jag att de är skönt att jag kommer lämna mycket av  

har suttit och glott på min lilla data ett tag nu! 

Har tänkt på vad jag sa i förra inlägget om alla underbara tider med brudarna. Jag skrev också att jag aldrig skulle lämna er och de vill jag absolut inte heller men ofta när jag sitter och tänker så drar alltid mina tankar iväg bort från nuet och jag märker att dom söker nya vägar och ett nyare liv. Jag känner verkligen saknad från många av min kompisar men ändå tycker jag att de är skönt att jag kommer lämna mycket av de här underbara året. även fast de har varit de bästa året nånsin så vill jag ändå ha något mer jag vill söka efter ett nytt slags folk att hänga med.

Jag förstår att de låter konstigt för till och med jag brukar fråga mig själv vad jag menar. Tänk att få en helt ny kompis krets. Tänk va kul och samtidigt va hemskt. Nu vet jag i alla fall att de är så de kommer bli för jag har nämligen kommit in på mitt gymnasium i Danderyd, marina läroverket.
Jag har nästan varit helt säker på att jag skulle kommit in men de känns ändå som en otrolig lättnad nu när man fått brevet.

På ett sätt så vet jag ju nu att jag kommer få massa nya vänner som inte kommer fån samma ställe utan fån hela Stockholm så egentligen kan vad som helst hända. Men jag vet inte om de räcker. :/
Jag skulle liksom vilja prova mina vingar någon annan stans än i skolan . Gympan håller ju på att gå under som ni vet men jag vet inte om jag skulle våga ta steget ut från föreningen jag vet inte om jag skulle palla de. Men de skulle annars vara ett sett, jag kanske skulle sluta i gruppen och dra mig till en annan förening eller kanske sluta helt och börja på nått helt annat.
Har ingen aning om vad de skulle vara men nått som påminner om gymnastik.

Åkte ju wakeboard men min lilla grupp för några veckor sen och de var faktiskt nått bland de roligast jag gjort.
Fast de var fan inte lätt. haha såg typ hemsk ut när man åkte. jag har nog några bilder från de som jag kan slänga in nu :)
 









kanske vore nått att satsa på hahaha :p de blir nått jag får tänka igenom jävligt ordentligt i så fall.

imon blir de inget tänkande ialla fall för då ska jag sova hela dan! nää men så länge som möjligt ialla fall.
sen ska jag kanske träffa vick och erri på kvällen. 

får se hur de blir med pappa också han har ju inte fått alla sina besked ännu jag hoppas verkligen inte de är något allvarligt. de blir till att se imon ska väl ialla fall åka och hälsa på honom. 

men nu så väntar sängen :) pusspuss på er <3<3  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0