slänger in ett litet kvälls inlägg

Kom just hem från allsång på skansen. Var där med några underbara tjejer och kollade på underbara håkan.
men de kommer jag berätta mer om inom tillsammans med några fina bilder.

Dagen har varit rätt skön, jobbet var kanske lite långtråkigt idag för de var väldigt lungt.
Men Andy min lilla hest kom och gjorde dagen lite ljusare genom att äta en mysig lunch med mig. Blev lite fettis pizza.
De känndes faktiskt sjut skönt att träffa dig igen konstigt nog är du en av dom jag saknar mest och jag kommer nog sakna dig ännu mer. 
för du har nog lite rätt i vad du säger opm att vi säkert kommer glida ifrån varandra men jag vill ialla fall försöka hålla lite kontakt för du är en sjukt skön person som jag inte vill mista.





Imon blir de mer jobb och en lunch tillsammans med älsklingen, tilda så klart :)
Hon kommer hem tidigare bara för  min skul. Kan ni tänka er, har sån jävla tur som har henne. älskar dig baby 

puss puss och god natt  

Kommentarer
Postat av: Erri

jag håller med. man saknar honom mer än va man kan tro xD hahaha shit assååå :P <33

2008-06-30 @ 13:15:34
URL: http://errii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0