orolig!......

Är som sagt ingen bra bloggare vet att jag lovade slänga in några bilder från alsången i tisdags men har inte hunnit med de. så antingen kommer dom väl upp ikväll eller inte alls :p
men nu behöver jag skriva av mig lite för de har hänt ett och annat.

De viktigaste och jobbigast är väl att pappsen åkte in till sjuk huset inatt. vet inet riktigt vad som hände. appropå att familjen inte varit hemma på hela veckan så har jag inte fått höra nått om några mag problem. sen så kom alla hem i går kväll runt tio sådär. vi kollade lite tv tillsammans men de var egentligen de ända vi han för jag var trött och gick å la mig runt elva. På morgonen då jag vaknar är bara min syster och hundarna hemma. jag ringer till min mamma som berättar allt och säger att dom är inne på södersjuk huset för pappa fick värdens kramper i natt.
Jag fick rysningar i hela kroppen när jag hörde de. jag tänkte direkt tillbaka på mormor som dog i canser för ett år sen hennes canser satt också i magen.

De jobbigast var väl att berätta fölr min lille syster för jag visste att hon skulle bli knäck. men appropå at tmin mamma bad mig så hade jag inget annat val. Men som tur var så blev hon ganska lungn efter någon minuts kramar, men hon ville inet att jag skulle lämna huset för att gå till jobbet. men som tur var kom min brorssa hem tio minuter innan bussen gick. 

nu har jag suttit på jobbet och varit lite orolig men nu ska jag ta bussen direkt in till sjukhuset för att få vet mer om vad som har hänt. fortsätter inlägget ikväll hoppas jag. <3<3<3

Du hjälpte mig idag tilda bara så att du vet <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0