bilder från kungsan

Slänger in lite bilder från igår då jag och erri hade en underbar dag i kungsan.
blev mys med glass och mojje:)
men tyvärr inte bara mys för vi fick också skämma ut oss ordentligt uppe på sen. erika som ofta brukar vara och kolla på just mojje har fått lite kontakt med hans snygga trummis robin och när vi satt där i solen kom han självklart fram och frågade om vi kunde ställa upp p¨å en grej och utan att veta på vad sa vi jaa visst.
Efter vi gått med på de så fick vi veta att vi skulle bli filmade och sen vara med i lattjolajban med en massa små barn jätte kul!!! men de var inte de värsta för sen skulle dom nämligen ha upp oss på scen och leka med några tjocka små barn när mojje spela, fan robin var inte min favorti efter de. usch! fan va jag skämdes. 
men erika även fast du sett till så vi skämt ut oss totalt så älskar jag dig ändå och de var ganska kul också ;)

LITE BILDER!!


 

 
Film teamet


uppe på scenen


mojje så klart


hans basist


elaka robin ;) 


vi var perfekta


sötis!!!  

aaawww !<3


blev donken sen


jaa så äter bara två personer i hela sverige sin handburgare
jag och en till, fråga helle vem mer! :) hihi

De var den dagen <3<3<3

Kommentarer
Postat av: Erri

det var grejtans!

robin är inte alls elak :)

haha han är söööt :) <33

nu sa du ju själv att han va snygg! :O du sa ju att han va ful först? :O haha <3 :)

love ya! <33

2008-06-30 @ 17:59:12
URL: http://errii.blogg.se/
Postat av: tilda

JAA ÄTER SÅÅ :D hahahaha älskar dig

2008-06-30 @ 18:13:10
URL: http://baratildis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0