as najs helg


Varmare än varmast!

De har varit en helt underbar helg med massa skojs och en jävla massa bad och sol. Har därför inte tänkt en ända sekund på bloggen och de är jag stolt över. Ska fan inte sitta vid datan när de är nådant väder. Idag har jag tyvärr inget val för jobbar närmligen extra just idag. så tänkte passa på att berätta lite om helgen.

I fredags blev de en jävligt slapp dag vid trollan med några underbara personer.
låg där nere i stort sätt hela dagen vattnet var sjukt varmt och de fanns verkligen inget att klaga över.
Den dagens bästa upplevelse blev ialla fall camillas lian hopp. Finns en as läskig lian från berget ut i vattet där och underbara camilla ville testa lite hon med och tappar taget och landra två meter från berget på mageXD
asså fan att man inte fick de på film hahahahaha :D  
På kvällen blev de bara en fika med elin som jag inte träffat på väldigt länge blev as mys.  

Lördagen blev de en lika fantastisk dag ute på sjön med familjen och hundarna. Vi åkte runt lite och landade på en jätte fin ö där vi käka och bada och bara levde livet. Var länge sedan vi hade de så mysigt tillsammans.

 
hahah heta brillhs XD

En utav vovvarna mina

Lördags kvällen tillbringades hemma hos michelle blev en as najs kväll. Började som en trevlig tjej middag med 8 underbara änglar. Vi rökte massa vattenpipa drack drinkar och snackade allmänt mycket skit. Senare på kvällen så tog vi dit lite boys de blev dom gamla vanliga men de är även dom som är underbarast :D
Kvällens bästa blev frågan som självklart ställdes av camilla vart sitter slidan XD
fatta va vi garva och hon fick typ mvg i sexualkunskap. Den kvinnan är bara för roliga asså.  

lite bilder från den kvällen.   


veronicas var bäst på att göra drinmkar!

marika kösbärs flicka

toviii villa bara haaa

älskar den bruden

benja fjortiz

lilla frida :)

najs bild!!!

andy antonio och benja XD 

Hanna och camilla blev lite sega runt fem :P

blav i alla fall en as najs kväll!!!!

söndagen blev bara slapp nere vid stranden med typ samma folk.
sen blev de middag med mamma och pappa i gustavsbegs hamn åkte båt dit så de var as mys.
 gick även om kring och kollade på lite hus där omkring. de är faktiskt jätte fint där men vet ändå inte om jag vill skulle vilja flytta. mina föräldrar snackar ju om de så vi får se :)

men ha en bra dag:D puss puss  

 

Kommentarer
Postat av: Thowelina

Ja, det vill jag :) älskar dig <3

2008-07-28 @ 15:04:50
URL: http://thowelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0