sommaren visar sitt rätta jag !!!

sommarn visar sitt rätta jag här i stockholm!
blev inge blogg igår för tog en rejäl sov morgon och sen åkte jag in till stan med pappsen de var ganska najs faktiskt bara vandra runt och käka gott. men de fanns även en andledning att vi var i stan vi skulle kolla på syrran som var med på DN Galan på stadion. var ganksa kul att se henne har inte sätt hur duktig hon faktiskt har blivit. blev tyvärr ingen pall plats för henne men då ska man ju tänka på att de var ungdommar från flera olika länder. :).
sen blev de till att träffa erri har även varit med henne idag hade de as mys ute i solen hade vattenkrig och massa skojs :P

Men här kommer några bilder från gotland ialla fall.



 














 
några söta små bilder som togs får se om de kommer mer de finns väl tre hundra bilder till att gå igenom:)
hahaa de är verkligen jätte kul att ta bilder men och sortera dom och så de är typ de värsta jag vet XD
 <3<3



även några bilder från fias friedrotts tävling!



vilken dagens outfit XD <3<3


massa folk


lite taktik snacka med mammsen är alltid bra :P

de var den dagen :) puss puss och god natt <3<3

Kommentarer
Postat av: Thowelina

Fisan, jag sa ju att du skulle passa i klänningen x)<333

2008-07-25 @ 11:14:07
URL: http://thowelina.blogg.se/
Postat av: Thowelina

Hihi, det är lugnt! Jag blev fan lite skrämd, jag ba; har lisa fått en sån mörk röst :O? HAHA :D saknar dig med, snart måste vi ju ses!

2008-07-26 @ 00:06:08
URL: http://thowelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0