Film kväll!!

Har varit en as najs dag sov länge och gick sedan ner med syrran för att ta ett dopp i sågsjön precis där jag bor.
runt två tiden ringde andy och frågade om jag ville hänga med och bada i trollan med han tove michelle jacke benjee och några fler. och jag älskar ju att bada s självklart kom jag dit.
runt sex var de dags att dra där i från men jag tove och michelle pallade inte åka hem så vi bestämde att vi skulle dra och käka sushi :)
 

skulle bli en mysig sushi midda,. men näää i fintorp var allt semester stängt, så de sket sig. Men vi som är så manliga klarar oss alltid på menyer från donken :P så såg de ut efter oss XD

sen så drog vi hem till michelle och ringde dit lite folk och vi årnade en lyckad film och tv spels kväll :D blev as mys


älskar dom brudarna <3<3


andy hest leker cooling


heheh jag och linnea försöker pussa på såp bubblor XD


michelle linnea jacke jessika och andy jaa vad säger man jävligt sega människor :p

fan va jag verkligen är dålig på att ta roliga bilder nu för tiden.
i och för sig så var de leo som lekte med kameran hela kvällen :P hahah ska i alla fall försöka bättra mig med kameran tycker de är så kul att ha bilder så måste väl försöka kämpa lite med att ta dom också :p

imon så ska jag träffa ellenor ska bli skit mys har inte träffat henne på jätte länge :)
puss och godnatt <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0