sen igår kväll <3

Har varit en lång och solig dag. Kom till jobbet halv nio vara as trött för jag var med andy putte och erri igårkväll och hade lite film mys så kom väl inte i säng fören 2. Men den glada och lysande solan piggade upp mig ändå.
Nu har jag och Erri åkt en sväng på moppen. Vi köpte även litem glass hihi.
Provade faktiskt en ny sort, inte likt mig. Blev cornetto citron.

sen blev de bad med hundarna i solen de var mys. <3

Tänkte slänga in några bilder fån i går kväll innan jag lämnar datan för ikväll.

Började kvällen med lite bad och mys nere vid galsan

putte sötis

neeeej du kimmer aldig få i mig :P


Sen blev de film hemma hos andy :)
och sen blev de lite bög högar på de :p



jag började unders


försökte komma loss
inte lätt med dom här tjockisarna



slutade ialla fall överst haha


och sen blev andy cp när han insåg att han förlorat
hahah så söt :p


kommer sankna er så jävla mycket om vi inte ses så ofta men ni ska eta att jag verkligen tycker om er<3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0