såå skönt

Har tagit en promenad tilsammans med en underbar människa. ganska jobbig ibland men idag behövdes han. 
vi var väl ute i ett par timmar och pratade om allt mellan himmel och jord. diskuterade bland annat hur trött jag är på att leva så här. Känner mig så jävla instängd ibland. nää mer än ibland ni förstör så jälva mycket. 
ni förstör inte bara för mig utan också för er själva. men ni fattar u inte de. 
vill bara flytta hem i från. ni säger att allt kommer bli bättre bara vi flyttar men tänk efter för fan ni vet att allt kommer kännas bättre i nån månad och sen kmmer alt vara som vanligt lika jobbig och lika patetiskt. för de är va ni är ni är så jävla patetiska. och bara för att ni inte har nått liv så försöker ni ta mitt.  Men de kan ni glömma för jag kommer vara långt ifån er om två år då kommer ni inte höra av er dotter mycket asså.
klart jag älskar er men de skulle ändå inte göra nått om ni bara försvann i från mig. för de är så de redan känns ni bryr er inte om mig ett jävla dugg men sen när jag vill ut och träffa dom som bryr sig så är de också fel. 
gör jag nått rätt eller kan jag bara göra fel i era ögon. aa de känns fan så. 
snart flyttar ialla fall brorsan och då blir de inte många dagar hemma de är ett som är säkert. orkar inte me er dra åt helvet båda två.......

Kom nog ifrån mig lite där, men de kändes ialla fall skönt att prata ut med dig glad att du förstår, de är inte många som gör bara ni vet vem och ett antal till.  

orkar inte läsa igenom de här inläget och kolla om de är massa cp meningar så ni får stå ut i så fall.

älskar dig <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0