ojjj redan en månad :O

Har nu haft sommar lov i en månad. En månad sen skolavslutningen, en månad sen jag lämnade er. 
tiden har gått fort, har inte hunnit träffa många av er och de är jobbigt som fan ska ni veta.  saknar den tiden sjukt mycket. samtidigt som jag ser fram i mot tiden som kommer.
för jag vet att den tiden vi hade inte kommer glömmas bort på ett jävligt bra tag. varken i våra egna minnen eller i skolans minnes bok XD
för vi var nog den klass som syntes mest och som alltid hade nått för oss som drog till sig en jävla massa blickar haha
lärarnas värsta men ändå bästa klass. Dom kommer nog sakna oss. kanske inte lika mycket som jag själv kommer sakna oss. 

första månaden på sommar lovet har ialla fall varit toppen bra haft sina mörka sidor men i helhet kan de inte bli så mycket bättre.har hunnit med ovanligt mycket jag fattar inte riktigt hur jag har hunnit. första veckan var de ju gymnastik läger och massa avslutningar sen har jag ju firat midsommar på land stället med släkt. sen har jag har hängt med några kompisar  på en paddel helg var en rejäl upplevelse åtminstånde för mig och helle hahaha ;) vi ägde alla eller hur gumman.
sen så har jag varit på vickans lande med några härliga brudar. dom bilderna kommer.
och så har jag jobbat i några veckor nu. plus en massa roliga kvällar och dagar tillsammans med underbara personer. 

hoppas resten av sommarna blir lika bra och gör mig ännu lyckligare än innan. Så att jag kan på börja min termin som den person jag är egentligen. 

SOMMAR SOMMAR SOMMAR SOMMAR SOMMAR SOMMAR SOMMAR SOMMAR SOMMAR SOMMAR  <3

 


Kommentarer
Postat av: Hell

aa för fan vad vi ägde bruden! vi föralltid. arga och sura brudar i ösregn... hm. se upp världen!

saknar dig gumman!

2008-07-07 @ 19:30:38
URL: http://livetenligthelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0