Du lyser så underbart

En underbar dag och en vacker kväll. sitter nu ute på verandan och filosoferar älskar alla dofter och allt liv här ute .
Jag och syrran tog gotlands båten tidigt i morse från nynäshamn och kom väl fram till fårö nån gång runt två.

När vi kom fram hade vi inte direkt några valmöjligheter om vad vi skulle göra för vi hade i tidigt skede fått veta utav farmor att hon skulle ha klart maten till oss när vi kom. så efter en jätte god måltid, min farmor är bäst på att laga mat! så tog vi en sväng med cyklarna för att kolla läget pernilla och robban hittade vi ganska omgående fast dom visste jag åå andra sidan redan var här. Jag och pernilla har varit bra kompisar många år här ute och de kommer säkert bli lika kul i helgen :)
Men idag så hade dom andra planer. ganksa skönt ändå för då kunde jag få chansen att vila upp mig lite. så jag och syrran fick en dag på stranden helt för oss själva blev lite foton och bad.

har suttit här ute ett bra tag nu och tittat på värdens största måne helt lysande och helt enorm. allt blir verkligen så otroligt mycket vackrare här ute älskar verkligen den här platsen den här ön och kommer nog alltid göra de som jag alltid har gjort.
tänker just nu på alla våra underbara stunder jag haft med er alla ni som betyder för mig. och alla ni som jag älskar så enormt mycket. alla våra stunder som jag bevarar i mitt hjärta.

älskar er verkligen saknar dig redan baby <3<3

skulle även komma upp lite bilder nu men självklart så har jag glömt kamra sladden så dom får komma på måndag då jag kommer hem. jag hr även glömt laddar till både datan och mobil så vet inte hur länge jag kommer kunna vara i kontakt med omvärden. med ska försöka årna de på nått sätt. nån på denna ö lär ju ha en ericsson laddare eller hur? : /

Men puss på er nu och ha en underbar helg!!! <3<3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0