på väg till norrtälje

Är nu på väg till norrtälje. ser ut att bli en skön buss resa inte alls så mycket folk som de brukar.
sitter även och kollar på massa underbara bilder från gympan och klassen. mycket av de är över nu.men jga ska inte skriva ett till emo inlägg utan slänga in lite bilder från en mysig liten frukt kväll hemma hos mig tillsammans med hjärtat.


 

mummsiii<3<3


åååhh hästens flicka ;) 

hihi häx blandning

KOM DA !!! AA GÖR DE :P

HAHHAHAH YEAH!!

mördar ananasen mooohahah

åhhhh va fint de blev :P <3<3
en ny x ray smak den var as god <3


så de var en rolig kväll men nu är jag snart framme kanske slägger in ett inlägg ikväll också med lite skojsiga bilder pusspusss på er <3<3

alla andra underbara bilder får komma nån dag då jag saknar dom mer :D
 

 

Kommentarer
Postat av: totte

I miss you :(<3

2008-07-05 @ 13:51:42
URL: http://thowelina.blogg.se/
Postat av: Hell

ni är så söta! hur fan ska jag klara mig utan er till hösten? :(

2008-07-07 @ 19:32:03
URL: http://livetenligthelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0