Lite ensam kanske!

Ända sälskapet i kväll är datan lite vin cigg och massa oliver plus voice ;) ganska najs faktiskt
idag har de typ inte hänt mycket alls jobbade till halv fyra och drog sedan till sickla med mammsen för att kolla lite skor. var trevlans. mammsen hittade två och själv hittade jag tre så de var glada flickor som satte sig i bilen på väg hem sen. kan ni gissa vem som körde?
jooo jag!!! hihih har ju fått övnings köra ett tag nu men de är dom senaste veckorna jag börjat fatta hur bilen funkar överhuvutaget XD så nu är de faktiskt riktigt roligt att köra. även fast mamma får hjärtklappning varje gång jag kommer över 50 hahahah :p

lite bilder på skorna jag köpte idag!


   
 

Dom gula och dom koralröda och dom blå köpte jag idag eller igår för hon är ju efer tolv. var ialla fall rea på scorette. super nöjd!! dom svarta köpte jag ohså igår men jag räknade inte dom som ett nytt par för hade exakt lika dana innan men dom är så slitna så jag köpte ett par till bara för 49 kr ;)
dom vita kommer från visby och köptes förra veckan :)

ska väl tänka på att sussa lite nu. annars kommer jag inte orka upp imon. och tänker fan inte sitta inne en så fin dag som jag förmodar att de kommer bli. :D <3<3<3 natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0