saknar dig!










Har saknat den här lilla grisen enormt mycket.
Var så sjukt länge sen vi sågs. så jag bara längtar till att få träffa dig igen :)
Jag saknar verkligen den där flickan som hjälpt mig igen om många problem. Du har typ alltid varit den som har fått mig att stanna kvar.
Du har hjälpt mig genom mycket även fast du inte riktigt vetat om de. De var en berjod som du hela tiden fanns där som ett stöd ja nästan som ett träd att luta sig mot en trygg het som jag saknar idag.
 
Jag vill betyda lika mycket för dig nu som jag gjorde då. Om du läser de här så kommer du säkert kommenter att du älskar mig lika mycket. Men då skulle vi velat träffa varandra mer. och jag vet att du inte vill lika mycket nu som du ville förr.  Jag kommer ihåg dom stunder då vi grät tillsammans då vi kände oss som dom ända i hela laget dom ända som brydde sig.
Nu är vi kanske inte två längre kanske bara jag om änns de. Jag vet inte vad jag vill längre allt är så komplicerat.
Jag hade hoppats på att du ville följa med mig men jag tror inte de längre.
Men du ska veta att jag älskar dig ändå för de är inte ditt fel de är nog jag som är så sjuk att jag inte klarar mig utan gymnastiken. 

Ska ialla fall träffa den här lilla flickan efter helgen, ska bli jätte kul har saknat henne så jävla mycket.

Du betyder enormt hjärtat
<3 

Kommentarer
Postat av: Lisa

naaew älskling, jag saknar dig också så otroligt mycket tjejen! jag vet inte vad det är som hänt men jag har liksom tappat intresset lite förstår verkligen ingenting, gymnastiken va mitt liv, nu är det en liten sak längst bak i huvudet :s Hoppas att det är bara för att jag inte tränat på ett tag och inte träffat alla i laget på hur länge som helst, HOPPAS verkligen det!

Vi måste träffas på måndag älskling, saknar verkligen att bara få vara med dig! :D <3 jag Älskar dig hjärtat <3

2008-07-09 @ 23:57:37
URL: http://lindbergss.blogg.se/
Postat av: Lisa

naaew älskling, jag saknar dig också så otroligt mycket tjejen! jag vet inte vad det är som hänt men jag har liksom tappat intresset lite förstår verkligen ingenting, gymnastiken va mitt liv, nu är det en liten sak längst bak i huvudet :s Hoppas att det är bara för att jag inte tränat på ett tag och inte träffat alla i laget på hur länge som helst, HOPPAS verkligen det!

Vi måste träffas på måndag älskling, saknar verkligen att bara få vara med dig! :D <3 jag Älskar dig hjärtat <3

2008-07-10 @ 00:00:21
URL: http://lindbergss.blogg.se/
Postat av: Anonym

naaew älskling, jag saknar dig också så otroligt mycket tjejen! jag vet inte vad det är som hänt men jag har liksom tappat intresset lite förstår verkligen ingenting, gymnastiken va mitt liv, nu är det en liten sak längst bak i huvudet :s Hoppas att det är bara för att jag inte tränat på ett tag och inte träffat alla i laget på hur länge som helst, HOPPAS verkligen det!

Vi måste träffas på måndag älskling, saknar verkligen att bara få vara med dig! :D <3 jag Älskar dig hjärtat <3

2008-07-10 @ 00:11:52
URL: http://lindbergss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0