norrtälje!!


Känner verkligen att jag fått tillbaka lite sommar känslor efter dom närmaste dagarna, dom har varit jävligt härliga på olika sätt. Idag har de varit både shopping och solande. Blev några timmar nere på bryggan nu ikväll också. Tänkte verkligen på en viss person när jag satt där nere.  Blev också en liten kvälls cigg, var så najs var ett tag sen jag rökte faktiskt är ganska stolt över de.

Men ibland behövs den där ciggen för att själen ska få lite luft, jaa de låter cp men de är så de känns ibland. 



skulle alltid vilja känna den glädje och lycka som jga har just nu <3  

kommer väl hem nån gång på efter middagen imon  får se om jag orkar gå ut och göra nått då skulle vara kull pallar ju inte vara hemma så jag lär ju ialla fall sova hos nån :/

haa en bra kväll eller natt :p

 

Kommentarer
Postat av: helliii

nämen gumman :D har du äntligen uppdaterat bloggen efter typ435920 månader. grattis1 hihi

2008-07-06 @ 10:12:12
URL: http://livetenligthelle.blogg.se/
Postat av: Helle

yaay hEja lisi heja heja heja :D

blogga som en blondinbella ;D

2008-07-06 @ 19:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0