mamma mia

Så har haft fullt upp hela helgen med dykarkursen och massa annat skojs.
blev i alla fall klar med dyk grejen i söndags så nu har jag certifikatet i handen och kan dyka vart som hälst ihela värden känns jätte bra och de känns som att de är nått jag kommer ha användning för.

Igår blev de en mysig kväll inne istan med thwe och lisa. några damer jag inte träffat på hela sommaren så de var både roligt och mysigt. vi träffades väl i stan vid fem tiden och gick omrking lite i affärer hottade två tröjor på top shop som jag kanske slänmger upp bilder på imon.
Sen så skulle vi kolla bio blev mamma mia. En riktigt bra film asså rekomenderar starkt. tog några härliga flum blder innan filmen också. blir aldrig en kväll med dom utan några härliga bilder. 
Men bilderna kommer också senare för har dom inte å denna data. 

 

SE DEN !!


Idag så har de varit en slapp dag med lite av varje. började med lite bad och sol.
sen med lite sovande. sen var jag förbi tilda en snabbis och vaxade benen.
inte de skönase jag gjort precis. fan var nära på att döda tilda där ett tag. de blev en fortsatt trevlig dag ialla fall. och nu ikväll så finns de lite olika planer får se vad som händer.

puss puss på er och ha en trevlig kväll <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0