lämnar nu underbara gotland :/


Har haft en sjukt skön vecka på gotland och är nu på väg hem efter en lång dag i Visby med syrran Sofia.
Hela veckan har varit solig och trevlig har ägnat den mesta tiden nere på stranden med Pernilla och tova.  Och självklart även med syrran.

Idag tog jag och Sofia bussen från Fårö till Visby vid elva tiden för att hinna gå runt och mysa i Visby. Älskar den lilla fina staden fylld med rosor och trevliga människor. och de var en massa drag i stan eftersom de är Stockholms vecka och vilka kan inte få upp draget i en liten stad om inte stockholmare ;)

även fast Visby är en underbar stad så finns de ingen bättre stad en Stockholm. Så de ska bli skönt att komma hem till min hjärtans stad.

De blev i alla fall lite shopping och lite café mys.  Blev tyvärr inga bilder från idag för dum som jag är så har jag ju glömt kamera laddaren så batterierna är nu slut!

Nu så vill lille syrran spela kort och jag har ju lovat. Skriver mer om varje dag imon. För jag kommer inte hem fören två ikväll.

Haa en super kväll/natt :P  pusspuss <3<3

 


Kommentarer
Postat av: t

Fan vad mysigt Lisa :)<3, vill ses snart!

2008-07-23 @ 08:56:49
URL: http://thowelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0