kanske en ny design!




En ny liten design förändring kanske behövs hehe.
Jaa min blogg är nog ganska tråkig men jag pallar liksom inte fatta hur allt funkar med design och sånt XD
De får min kära Tilda hjälpa mig med :) för hon kan allt som handlar om blogg <3


 
Saknar föresten henne! 
Men hon kommer ju hem på söndag igen så får se till att träffa henne då :D För sen blir de gotland för min del och grekland för hennes skönt och slippa henne i och för sig XD näää inet alla de blir skit tråkigt att inte träffa henne på två veckor. Men sen blir de i alla fall london för oss både :D :D :D :D :D ska bli så jävla kul!!



<3<3<3 sötisar <3<3<3

Kommentarer
Postat av: matilda

jag älskar dig sjukt mkt, är hemma nu iaf ;)

och jag diggar bilden, haha den förra inlägget också!

kommer sakna dig när jag åker till grekland, men du vet att jag kommer älska dig percis lika mkt när jag kommer hem :)you and mee honeeeey

2008-07-13 @ 22:33:55
URL: http://baratildis.blogg.se/
Postat av: Erri

du kan vara tjockis...

döö! xD

<33

2008-07-14 @ 18:28:00
URL: http://errii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0