hej svej!

Tänkte slänga in ett sista inlägg innan jag slutar jobbet för dagen.
Har suttit här och pluggat ett tag nu. Ska ju ta dykar certifikat med min bror och kursen börjar ikväll så jag känner mig lite stressad för jag har inte läst så mycket som man ska XD inte bra.
Men jag orkar ialla fall inte med den där feta boken så ska istället träffa malin. Hon kommer väl för bi om några minuter om hon hittar XD
Får se vad vi hittar på kanske bara blir till att chilla ute på studsmattan eller kankse tar en sväng ner till vattnet.

vid sex tiden så bär de ialla fall av mot stan för att möta upp brorssan för att äta lite. <3<3<3

Kommentarer
Postat av: Julia

tack för din snälla kommentar! det lyste verkligen upp min annars ganska händelselösa onsdagsmorgon när jag loggade in på bloggen och läste den:)nej, jag går inte på något konstskola eller så, har precis slutat ettan på gymnasiet( naturvetenskapsprogrammet) och där blir det mest matte och sånt och väldiiigt lite bild, eller rättare sagt ingen alls. tyvärr. ritat har jag gjort sen jag var liten men började inte måla förrän två år sen ungefär.

ha en finfin kväll!

kram Julia

2008-07-09 @ 19:40:20
URL: http://metrobloggen.se/jagjulias

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0