vi hörs på måndag!!

så är nästan färdigpackad nu.
är inte direkt på falun humör nu men de kanske blir bättre.
jag har igentligen ont i huvudet och mår jävligt illa. vill inte bli sjuk nu ihelgen.
men de får jag se till att jag inte blir.

Va blir den sista bilden jag lägger in den här veckan da?

va sägs om en liten sommar bild och några härliga minnen !


image135
en bild sen i sommras utan smink och jävligt blekt hår men den är härlig
 
image136
De var riktigt gammla tider längtar dit ibland

image137
helle är alltid med nu i den nya tiden hoppas att hon fortsätter med gillar dig också fille haah

även fast de bara är en helg så saknar jag er hehe
vill ha sommaren tillbax för de är åd vi har som roligast <3<3<3

Hejdå alla läsare vi hörs på måndag igen!!!
ha en super bra helg med mycket kul
 <3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: tilda

DU ÄR SÖT!, missa inte
bussen till mig nu ;)

2008-01-25 @ 15:28:33
URL: http://baratildis.blogg.se
Postat av: helle

saknar dig redan älskling!
hoppas du får det bäst i falun iallafalll.

2008-01-25 @ 20:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0