valencia

ska väl börja med att jag är ganska irreterad på bloggen just nu. igår hade jag skrivit värsta långa inlägget som bara försvann ochg sen kunde jag typ inte komma in igen de var helt cp.
men ialla fall så var går dagen myckte bra skoldagen var en super dag då vi hade två och en halv timmes lunch. så halv klassen drog självklart till värdens godaste pizzeria i orminge centrum muums.
efter skolan drog vi till jossan och spela guitar heor var super kul kalrade en hel låt hihi
igår hade vi också ett litet föreldra möte om vår klass resa till valencia och nu är de bestämt vi åker den 6 april hahah fatta najs
.

längtar sjukt mycket skulle va så kul att åka dit med klassen de kan inte bli nått annat en bättre med den här underbara klassen jag går i och aldrig kkommer att glömma.

just nu så sitter jag hos matilda och myser efter en lång dag ska till kiropraktorn nu och sen träna jobbigt men säkert ganska kul. hörs kanske ikväll pusspuss<3<3

Kommentarer
Postat av: malin

Vill också åka utomlands =)

2008-02-02 @ 14:31:02
URL: http://mmaaalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0