trött efter helgen

Kom hem ganska sent igår och var så fucking trött så orkade inte skriva.
kommer inte skriva om helgen i detalj nu för jag ska iväg till en liten kompis. Men kan ju tala om att helgen har varit underbart kul på många sätt men också väldigt jobbig och kompliserad. 

här kommer ialla fall några skojsiga bilder att njuta till.

De har alltid varit så hoppas de alltid kommer va så. jag och cassan <3
Klicka för att stänga bilden


    
  
     

lite allt möjligt sött
ska försöka ladda in några filmer om jag orkar någon dag annars blir de mer bilder :)
men ska iväg till bussen nu <3<3 tjaoooo på er <3

Kommentarer
Postat av: cassandra

dom flesta betyder alldeles för mycket, och det har fakiskt vatit du och jag hur jävla länge som helst.. har bilder på när vi va typ 7 liksom :O :)
jag kommer aldrig klara att sluta, jag tror faktiskt inte det

2008-01-29 @ 12:03:24
URL: http://cassandraholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0