torsdag !!

hejsan och hallojsan !!

har hitils varit en jävligt slapp dag. sov hos en kompis igår de bleven lång men jävligt roliug kväll ni vill noginte höra om den haha.
men vi somnade väl runt tre. och vaknade sjukt sent enligt mikg typ halv tolv.
åt lite frukost och la oss sedan isängen och slappade vidare framför en liten bra film, just my luck
älskar den filmen haha
senare så var jgatvungen att tvinga migur sängen och ta bussen till min bästaste cajsa. Hon är min vietiamesiska tvilling syster haha
vi har just bestämt att vi ska ta en liten sväng till ikea med min mammi jag måste ju få köpa min garderob som jag längtat efter.
vet inte riktigt vad som händer i kväll skulle igentligen träffa en killkompis men jag vet inte om de blir så
måste ialla fall träffa honom den här helgen för han drar utomlands efter lover den jäven hehe nää <3<3<3<3<3<3<3

jag har ialla fall bestält lite grejer från ellos blev ett par pumps och två par klänningar
lägger upp bilder på de ikväll.
nu så ska jag försöka mig på att sminka lilla flickan här de ska bli lite kul hihi äe jätte bra på de eller hur tildis ;p
jag ska försöka skriva lite om fortsättningen på lovet där uppe från
tjingeling på er höres <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0