slut på helgen

Har varit en skön och lugn helg med mycket kul även fast de inte varit värsta fest helgen.
tränade nästan hela dan idag har faktiskt gått jätte bra. trodde inte att jag skulle orka för jag kunde nämligen inte sova alls i natt. usch hatar sånt vaknade nog fem gånger under hela natten och de tog väl en timme varje gång att somna igen hehe.
nu sitter jag och kollar på en liten disnye film och äter lite godis som blev över från igår. tyckte att jag var värd lite onyttigt idag.
kommer bli jobbigt med skola imon men jag tror att den här veckan kommer gå ganske fort för de kommer vara fult upp hela tiden och sen åker vi ju till falun på fredag så kommer nog tänka ganska mycket på de.




lite bilder sen i höstas då vi också var där. tror på att de kommer bli lika kul i år igen.
<3<3<3


 


Kommentarer
Postat av: Lisa

åååh, gud va kul det ska bli! längtar såå himla myckket. :) Va "söt" jag är på bilden, haha älskar dig

2008-01-20 @ 20:42:49
URL: http://fisus.blogg.se
Postat av: Anna

Ja det brukar tyvärr vara så :/ :P
Härliga bilder förrästen!

2008-01-20 @ 21:03:13
URL: http://annagotland.webblogg.se
Postat av: Anonym

ser roligt ut du:)

2008-01-20 @ 21:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0