sitter i skolan

Så har just haft engelska var inte så jätte kul hade självklart inte gjort läxan så jag fick sitta och skämas!
men snart är de musik och de brukar alltid bli en sukse.
har ju inte skrivit så mycket nu men de har jag ju sagt att ni får tåla de kommer säkert att bli mycket så att ibland då jag måsr bra skriver jag med och när de är stressigt och jag inte mår på topp så blir de inte lika mycket och nu mår jag väl inte så jätte bra. :(
Men de går över<3<3
De är bara de att jag känner att de är vissa personer som bara förstör mitt liv både i skolan och hemma de är så jävla tråkigt att leva då.
jag viol bara flytta hem ifrån och skaffa tusen nya kompisar som förstår mig.
hoppas vekligen på de när jag börjar gymnasiet.
 
idag är de träning och kanske några timmars jobb innan de, får se.
på träningen kommer de någon som ska lära ut löpning så e kommer väl fett mycket folk som ska lära sig hur man ska springa för att sedan lära ut de till sina gymnaster låter lite patetiskt men ialla fall så ska vi vara demogymnaster. blir säkert kul !! 

stora hunden min fyller år idag med hon blir en stor flicka på 6 år hihi grattis!! har köpt en liten godis leksak till henne hehe <3<3<3
vi  hörs knaske ikväll men jag lovar inte men jag har massa bilder som väntar på att få komma upp på bloggen
puss på er nu <3<3

Kommentarer
Postat av: tilda

jag älskar dig

2008-01-17 @ 16:26:55
URL: http://baratildis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0