pussgrukesnopp

De var den otroligt långa onsdagen.
lång men ganska skön.  skoldagen var riktigt lyckad. först hade vi bild sen spanska och sen lunch.
på lunchen drog jag jossan putte henke och andy till orminge och käkade. blev en lunch på peking för omväxlingsskull brukar ju annars bli pizza.
jag och jossan hade bestämt oss att vi skulle ha godis efter maten så vi drog in på VI och köpte godis.
sen var de tillbax till skolan för vi skulle ha något föredrag i två timmar. men efter en kvarts väntan och ingen kom bestämde sig klassen för att dra hem.
så skönt asså!!!! älskar den här klassen<3

Men jag kom inte hela vägen hem till soffan för erri skull dra med mig hem till henne haha men vi hade lite kul.
Drog på träning sen på kvällen blev lyckat mina tjejer lyssnade på mig jätte bra. och nästan alla hängde med ut och sprang. ducktiga tjejer.

sitter nu ny duschad i  en uber skön kofta slänger in en bild på den!
och på en uber snygg gymnast haha
image130
image131

tjingeling på er pussgurkesnopp<3<3 sov så gott


Kommentarer
Postat av: Erri

vaddå? det var du som drog med dig själv hem till mig! jag ville hem till dig, och du vägrade. dumma unge. (a)

2008-01-23 @ 22:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0