PARTYYY ;)

hallooo hoppas ni haft en skit kul kväll de har jag. Var ute med massa kompisar och röjde runt. ville väl inte hem efter de så jag drog till tilda som hade dissat vår lilla fest för en kille fy henne men hon släppte ialla fall in mig vid typ ett hihi
innan jag drog till folket så hade vi lite gäster hemma kul att träffa dom, de var länge sen.

Förresten, jag köpte en ny garderob för ngra dagar sedan. Har iaf fått ihop några delar. Här är en bild på de jag har hunnit fixat med garderoben,
360761-85
Bilder från kvällen kommer senare :)
Ni får ha en bra natt,  pussy


Kommentarer
Postat av: Totte

Åh, va fin! :D

2008-01-06 @ 19:45:11
URL: http://thowelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0