ni betyder

image128

Hejsan!!
orkade inte skriva nått igår  för ajg var helt slut. idag också men jag måste ju ta mig lite tid till bloggen för jag har ju bestämt mig för att ajg ska skriva och inte ge upp de.
jag var ialla fall på öppet hus på värmdö gymnasium igår. kan ju säga så här om jag var osäker innan så är jag totalt borta och har ingen aning om vad ajg vill gå nu.
asså värmdö är ju skit bra men de är så svårt att komma in på dom linjerna jag vill gå för dom tar ju bara imon värmdö elever i första hand.

åååhh de är verkligen nu jag börjar känna mig helt tom. när jag vet att jag snart ska lämna min klass.
varför kan de inte bara va så att man går gymnasium från sjuan i sex år iatället så slipper man lämna de man älskar.
jag vet att jag sagt flera gånger att jag bara vill lämna allt och träffa nytt folk. men vadå de kan man väll göra ändå liksom. nu när jag börjat tänka så betyder den här klassen mycket mer för mig än vad jag trott.

vill aldrig glömma er hoppas ni vet de <3<3<3<
ni betyder mycket i mitt liv och de är ni som har fått mig till den jag är.

men måste plugga nu får se om ajg drar till en kompis sen.
lägger in en outfit senare ikväll.<3<3<3

Kommentarer
Postat av: hell

kommer sakna dig sjukt mycket!

2008-01-23 @ 13:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0