min dag

De här måste ha varit den längsta dagen på väldigt länge eller de har ialla fall känts så.
skola dagen började med tråkig matte
sedan med ännu tråkigare engelska och sen fortsatte de med sjukt mycket no och so lektioner som var öken.

kom hem typ fyra satte mig i soffan och snackade med en gullig liten unge. samtidigt som jag tittade på barnkanalen och åt godis en äkta lisa eftermiddag hehe

vid fem kom mamma och hämtade mig för vi skulle på öppethus på marina läroverket.
de vaekade as bra tyvärr elelr vad man säger. de gjorde så att de blev ändå svårare att välja bara.
mina tankar går fram och tillbaka som en jävla studdsboll på olika skolor och linjer.
så otroligt svårt.
snälla ge mig några tips !!!

Har ialla fall suttit uppe hela kvällen och försökt att få ett bildprojekt klart. gick ut på att man skulle välja en bild av en konstnär och skriva vad man kände och såg i bilden och massa fackta om den och konstnären. hatar sånt :p


Blev ialla fall den här fina fjärilbilden tyckte färgerna var så fina målad av salvador dalí



 



sov så gott nu <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0