livet på en gungbräda

Fan jag blev så jävla chockad de har nog aldrig hänt förut.
ni har alltid varit de glada gäng jag alltid kunnat komma till när någon sårat mig utefrån. de har alldrig hänt innnefrån de är sånt där som får en att tänka vilka som tillhör de verkliga gänget. en annan skulle ha tagit de på skoj. asså de är liksom inget stort som har hänt utan värdens minsta skit grej men jag skulle aldrig ha fått en sådana komentarer utav någon av er långt innnefrån. 
jag älskar alla fortfarande men de är sånt som väcker oro och gör att man inte känner sig lika säker att gråta i just din famn den dag då jag behöver. 

livet går upp och ner just nu de är som om man sitter på en gungbräda först står man med fötterna på jorden och känner sig lättad de är som om de bara är en lättnad av kärlek och vänskap som sitter på andra sidan brädan. Men sedan kommer små problem fram från tomma intet och förstör en del av den lättnad man lever i och de kommer upp fler och fler som växer till än ända stor klump som sätter sig på gungbrädan och lyfter upp en från jorden. då de känns som om man svävar omkring i bara problem. de är vid ett sånt tillfälle man bara vill komma till dom jag alltid litat på dom som alltid varit där dom som alldrig fått mig att må riktigt dåligt dom som alltid får mig att gråta. oftast glädje tårar men de kan var tårar som kommer för att jag är ledsen också men på nått sätt gör dom så att de är ondskan som kommer ur mig och inte den lyckan dom en gång get mig och jag alltid kommer att ha kvar.

Varför komma och förstöra den största familj jag har de ajg inte skulle klarat mig utan ialla dom här åren 
ni har alltid hjälpt mig<3<3 fan nu börjar jag snart kocka förut var jag ledsen men nu börjar jag fan bli arg. 
jag har alltid försökt att vara mig själv och har aldrig varit rädd att visa de för er men du är inte så du tror vi bryr oss om hur du ser ut och beter dig men vi älskar dig som du är. 
men de är okey spela någon annan men försök fan inte göra oss andra till personer vi inte är fatta de!!!! 
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
tänk om de är så att jag har fått andra personer som lyssnar mera än ni jag har alltid trott att de vart omöjligt men jag vet inte vad jag ska tro nu jag fick verkligen en chock jag vill inte tro nått för ni betyder mest och kommer alltid göra de <3<3<3<3<3<3<3


 


De var underbart
 image98
En mulen morgon i helsingborg men vi är på topp ändå

    

asså tänk när vi var så små de var vi då med men betydligt fler ni som är kvar snälla försvinn inte som så många andra har gjort. älskr er ni kommer alltid finnas hos mig<3<3

Kommentarer
Postat av: Fridah

:D

2008-01-09 @ 21:31:51
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se
Postat av: Cassandra

Gumman jag tänker faktiskt likadant. Den som bara vill komma tillbaka för att förstöra våran "familj" kan ta sig :) glöm det där och var glad, för du vet att du kan lita på oss andra, även om hon överreagerar!

2008-01-17 @ 13:40:35
URL: http://cassandraholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0