julovet är nu slut

Skola imon känns både kul och jobbigt!
Kommer nog vara svårt att komma igång efter lovet men jag tror ändå inte att de kommer bli så faligt.
För de känns som att de är så otroligt mycket som kommer hända allt från nationella prov till klass resa.

Jag menar de tar liksom en vecka att starta upp allt
Sen så åker skolan till kungsberget eller romme
Där efter blir de väl några stressiga veckor men med kuliga gympa händelser som läger i falun den 25/2
Nationella proven startar, inte kul men de är nått som gör så att tiden går fortare.
E mellan nationella så blir de sportlov, super kul!
Klass resan kommer väl in där någonstans blir nog en liten resa till spanien :)
Ett litet påsklov
Efter de går tiden läskigt fort!!
De är den tiden man inte vill ska gå fort den tiden då man börjar tänka va jag blir av med om en månad så mycket underbart som inte kommer finnas kvar<3<3


Ska försöka låta bli och tänka mera på de nu innan skolan ens har börjat. De kan jag tänka mer på tillsammans med helle hon är en av dom som förstår mig allra bäst.

men nu ska jag in duschen och sedan lägga fram lite kläder till imon har inte bestämt ännu.
kanske hinner lägga in några förslag innan jag går och lägger mig.
får se jag vet inte om jag komme rkunna sova på hela natten de är nu jag börjar bli pigg liksom hater första veckan efter lovet haha
Men hejsvejs nu folket







Kommentarer
Postat av: tilda

ja lägg in lite förslag tkr jag (:

2008-01-07 @ 22:00:23
URL: http://baratildis.blogg.se
Postat av: thowe

Men... Är det inte Falun i Januari?

2008-01-08 @ 08:50:52
URL: http://thowelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0