fredagens höjdpunkt åkte skidor

Förlåt för att jag inte uppdaterat påett tag!! har varit upptagen med massa annat.
precis som idag. blev en kort skol dag.
sedan drog jag erri jossan henke hem till andy och spelade guitare hero fett roligt men jävligt svårt. vi bråkade nog mäst om vem som skulle ha störst plats i sängen haha

sen drog jag och erri hem till mig och käkade lite.
åkte sedan med helle och tessi till solna där de finns en riktigt rolig skid backe :p
vi kom dit vid typ fem och åkte ända till tio så ni kan ju först att en del sjuka grejor händ.

orkar inte ladda upp massa
filmer och sådant nu så de får ni imon.
men lite bilder kan ni få.

  

ja vad säger men den första bilden visar en fin landning efter ett hopp om ni vill veta hur de gick till så får lov att titta in någon annan dag då filmerna kommit upp haha
den andra bilden har jag nog inga komentarer till sött liksom hur fan lyckas man haha

men nu så får ni ha en fortsatt trevlig kväll så hörs vi puss puss<<3<33

Kommentarer
Postat av: Erri

nämen va överraskad jag blev hörrö, skrev du verkligen sött?! överraskad till max, verkligen verkligen inte. tack för daaageeen :)
puss

2008-01-12 @ 00:09:27
URL: http://errii.blogg.se
Postat av: helle

sjjukaste och roligaste på vääldigt länge :D
älskar er!

2008-01-12 @ 12:10:00
Postat av: Lisa

hahah vadå ra erri du är sött hihi

2008-01-12 @ 23:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0