ett nytt år

Nu har vi kommit en bra bit in på de nya året.

2008 liksom de känns som om de var 2000 för inte alls länge sedan. allting har gått så jävla snabbt.
ibland säger man att allt går så segt och att man bara vill sluta nian och börja om på nytt på gymnasiet. okej de vill jag också men tiden ska inte rina i väg så pass snabbt att man inte mins tiden man haft tillsammans med folket som lever om kring en idag. 
förra nyårsafton sa jag till mig själv att 2007 skulle bli ett händelse rikt år med en massa nytt folk och ett roligare liv helt enkelt. och om man tänker efter har de varit ett jävligt bra år jag har inte träffat jätte mycket nytt folk menhar därimot kommit mycket närmare många folk som jag inte varit så tajt med innan och de känns egentligen bättre att nu i vår ha många vänner som sitter jävligt nära en. för då känns de liksom som att man är en starkare person en om man istället har dubbelt så många vänner som bara är tillfälliga. 
och de känns ännu viktigare de här året då gymnasiet börjar nu vet jag att jag inte kommer tappa dom vänner jag har i första tagen när skolan slutar utan dom kommer sitta kvar sammtidigt som jag kommer träffa nytt folk i sammband med gymnasiet. 
den största frågan i år kommer väl också bli den vilket gymnasium jag ska välja. 
de är så jävla svårt skk man tänka på¨umgänge eller på bästa och intressantaste utbildningen??? de är ännu ett stort fråge täcken ...
men de är också ett av mina nyårslöften att jag ska tänka mig jävligt mycket för innan man bestämmer sig!!

Den här senaste månaden har jag varit på de humöret att jag inte vill tänka ett piss på gymnasiet utan vill stanna i min klass i all evighet!!
just nu är den faktiskt helt underbar jag tänker bara på alla stunder som har varit bra 
varje gång vi åker någon stanns tex.
om man börjar i våras liksom 
då vi var i lund hur underbart som helst roade oss hela natten satt i en mysig jävla park och bara snackade om allt som bara våran klass kan 
tänk alla dom gånger vi badar tillsammans fan va kul vi brukar ha 
frilufsdagen vilken klass hade roligast vilken klass van joo våran för vi älskar varan 
skansen varje år de är våran grej och de är lika kul varje år 
helgen på ingarö mmysigare kan man nästan inte ha <3<3<3
de finns inga som kan slå oss!!


Kommentarer
Postat av: CAJSOO!

LISA KAN JAG FÅ DIN STILMALL?

2008-01-05 @ 17:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0