ett litet kvälls inlägg

Har inte orkat ta mig tid till att skriva idag men är nu hemma och har inte så mycket för mig.
så jag skriver ett litet kvälls inlägg.
dagen idag har varit hel skojig :)
var med tilda imorse vi gjorde väl inte så jätte mycket men hade trevligt ändå hehe
vi tog bussen in till slussen för att träffa lisa och thowe träffade inte bara dom utan även cassan och anna.
sedan drog vi till gulmars för att träna i enskedehallen. åt lite lunch på vägen dit blev inte så där jätte nyttigt men ialla fall haha.
träningen gick super bra klarade äntligen av att vända min jävla dubbelvolt, köde även sträck tsu :p
efter träningen blev de en god middag med familjen och sen en liten träff av ytligare några vännen. hade en skit kul film kväll med dom. 
imon är de upp tidigt för att komma iväg till en träning. så ska nog gå och lägga mig snart för jag har inte bara en träning imon utan tre plus en jag ska kolla på. usch vilket liv jag har igentligen 
men ajg tycker ju att de är kul så. kommer säkert bli ändringar på de här när jag börjar gymnasiet. så de är lika bra att passa på nu när jag har tid. 

va kan man hitta för skojssig bild att lägga in nu da? 
image117
va sägs om den här fina bilden haha efter en träning förra veckan då vi fick mumsmums som självklart slutade med värdens krig haha de var fett kul. jag vet vi ser helt borta ut men vi bjuder på de :p

image118
De är den här söta gruppen jag lägger ner min tid på!
fan tjejer vore ni inte så charmiga skulle jag aldrig orka med er för ni är jävligt jobbiga ibland men bara ibland hehe :)
ni lyssnar ibland också<3

Men ha en fortsatt trevlig kväll.
kommer kanske lägga upp lite bilder på vad ajg har shoppat den här veckan imon. natti natti <3<3<3 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0