de var den dagen

skolans första dagar har började bra!
de märktes att vi inte hade sätts på ett bra tag, speciellt på mig och helle haha. Flummar runt som vanligt.

idrotten och no:n var de ända lektionerna som varit roligaoch bilden kanske. No:n för att jag helle och tessi jobbade med vårt teknik projekt de kommer bli hel grymt vi ska bygga en hel skidanlägning med en fungerande lift yeeeeah :p

igår på idrotten hade vi vikarie och vi gjorde precis vad vi själva ville de blev mäst att hoppa på varandra med mattor de låter skit tråkigt men med min klass är inte sånt tråkigt hehe<3<3
slutade ialla fall med att jag fick värdens jävlaigaste ömaste blåmärke.aaajj :p

lägger upp lite fjortiz bilder på mig erri och helle haha älskar er <3

360761-90

hahah så jävvla skönt!
erri är lite blyg av sig men helle vill sticka ut rejält på sista bilden tycker nog att hon påminner om någon. jaa nu vet jag de är ju skolans största fjortis som spelar in en spaic boys film hahah ni fattar :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0