natti natti

Huvudverken börjar äntligen släppa känner verkligen hur jag längtar till min säng nu skulle ju inte vara helt fel att ha någon annan i den också men jag kan ju dröma om de.
haha vet egentligen inte om jag orkar kille men de är ju jävligt mysigt att ha någon hos sig.
men nu när tilda äntligen skaffat boy så får jag väl ut och ragga själv :p

Morgon dagen blir fyld av träningar så de är bäst att hoppa isäng nu så jag orkar
lägger in dagens bild på ett underbart syskonpar <3<3<3

image146

 

ni är bara för söta tillsammans haha
men tingeling på er nu och sov så gott<3<3<3

Kommentarer
Postat av: malin

Svar: aa, går tsm med klara =) hur känner ni varann?

2008-02-03 @ 00:03:19
URL: http://mmaaalin.blogg.se
Postat av: tilda

haha detär ju jag och min brooor ;) haha du har ju en pojk du kan satsa på ;) hahahha

2008-02-03 @ 14:52:21
URL: http://baratildis.blogg.se
Postat av: Robb

lisa låter tänd på tildas bror ;)

2008-02-03 @ 22:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0