naglar och problem

tjaoo!!

Sitter här och tråkar på en fredakväll, skulle egentligen träffat några gulliga människor men nää de blidde inte så :(
sitter ialla fall här och målar naglarna så dom blir lite fina in för helgen haha ¨fina in för helgen som om jag behöver göra mig fin  inför den här helgen ska vara på utbildning hela lördagen och söndagen och gå runt i mjukisbyxor och glassa lite haha.

Men de kändes ialla fall bra att snygga till dom lite "stolt över de" :)


image151 image152



sitter även och funderar över massa problem jag är inne i just nu.
är de någon som kan svara på varför saker inte kan bli som man tänkt sig?
nää tänkte väl de.

De kanske är så att de är jag som är för feg för att våga fortsätta jobba. kanske jag redan bestämt mig från första början hur jag vill ha de och sen när saker och ting förendras och de inte ser ut som de jag hade tänkt mig  från början vill jag aldrig gå vidare och försöka bygga utan jag drar mig direkt tillbaka till den väg jag valt från början. 

De kanske är dags att jag lär mig att man alltid kan prova och se om de lyckas istället för att bara ge upp.
eller så kanske de är sån jag är som person och de kanske är meningen. kanske att jag hittar den rätta vägen på de sättet de kanske är ödet som får mig att bestäma min väg. 
jag vet inet vilken väg jag ska gå just nu jag förstår inte varför jag ska ge upp något underbart men förstår inte hur de ska fungera om jag håller fast vi det. sammtidigt som tusen andra små problem drar i mig från olika håll.
jag planerar alltid min tid så att jag inte ska få de stressig och äntligen börjar mitt liv sätta sig på plats och jag går efter min planering och jag hinner de som är med. men ibland kanske man vill hinna mera man vill kunna tacka ja till flera än bara den som betyder mest.

jag vet att du aldrig läser min blogg men om du skulle göra de så hoppas jag att du förstår mig.
älskar dig otroligt men de skulle aldrig funka.

kan faktiskt hata mig själv ibland.
och tilda jag vet vad du tycker hahahah och jagh försöker göra som du säger heheeh älskar dig darling !!!


Kommentarer
Postat av: tilda

ja du vet va jag tycker ;) och jag älskar dig super mkt och vill aldrig förlora dig!

2008-02-16 @ 11:14:32
URL: http://baratildis.blogg.se
Postat av: thowe

SV; hihi, jag vet :) det är knasigt billigt! älskar dig

2008-02-16 @ 11:27:19
URL: http://thowelina.blogg.se
Postat av: tilda

JAG SAKNAR DIG VÄRSTA MKT ÄLSKLING

2008-02-16 @ 18:30:00
URL: http://baratildis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0