blabla bla!

god morgon god morgon !!

Min natt har varit lite till och från kar vaknat av mina jävla host attacker lite då och då.
jobbigt värre!!!

ska iväg till velamsund med klassen snart har ingen aning om vad vi ska göra faktiskt men de blir säkert bra hehe
kom på imorse att jag har haft min så kallade dagbok i ett år idag är fett stolt.
även fast jag inte skriver i den varje dah som en riktig dag bok utan bara en massa antekningar som behövs i mitt liv. sen skriver jag själv klart om hur jag mår också men bara någon gång ibland. 

image150

Min fina lilla eyoree bok haha jaa jag vet att de inte ser ut som någon dagbok men jag tycker den är söt och ajg älskar den. men ajg k´lovar att när de är slut på sidor som de snart är så sak jag skaffa en riktig dagbok som ser så där klassisk ut kanske i sammet haha :p 

jaaja vi hörs väll nu så måste jag skynda på med sminket.

Kommentarer
Postat av: Malin

Vilken söt =)

2008-02-04 @ 17:02:59
URL: http://mmaaalin.blogg.se
Postat av: Robb

Han heter IOR :D

2008-02-04 @ 18:26:49
Postat av: lisa

men de står de inte på boken så min bok heter inte ior haha

2008-02-04 @ 21:51:14
URL: http://liizzas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0